Celosvětová koronavirová pandemie digitalizaci urychlila. V současné době se do internetového prostředí přesouvá nejen spousta firem, ale i kamenné prodejny, které si myslely, že pro ně e-shop nemá smysl. Pokud si chcete založit internetový obchod, měli byste vědět, že by měl splňovat určitá pravidla.
Internetový obchod, aby byl úspěšný, by měl být intuitivní, přehledný, ale také rychlý. Stejně tak by měl obsahovat klíčová slova a úderné reklamní texty. Rozšiřte své podnikání.
Jak probíhá tvorba e-shopu?
Jestliže vás zajímá tvorba e-shopu na míru, obraťte se na profesionála, jenž má v dané oblasti bohaté a dlouholeté zkušenosti. Systém by měl obsahovat vše, co moderní e-shop potřebuje, tedy správu kategorií a produktů, nastavení parametrů, nákupní košík, produktové fotografie, automatické posílání e-mailů zákazníkům, nastavení plateb i přepravy. Vyloučeny nejsou ani pokročilé funkce, například export do srovnávacího portálu Heuréka, Zboží.cz a podobně.
Nezapomeňte i na klasický web
I když nechcete nic prodávat přes internet, měli byste mít alespoň firemní prezentaci. Tvorba webů je velice žádaná služba, protože si firmy jakékoliv velikosti, ba dokonce i řemeslníci uvědomují, že o sobě musí dát nějak vědět.
Potenciální zákazníci si totiž první hledají podniky přes internet, až potom je oslovují. Pokud vás nenajdou, nemohou vám ani napsat či zavolat.
PPC kampaně na míru
PPC kampaně představují úžasný nástroj online marketingu. Jedná se o způsob, jak na své webové stránky i do e-shopu přivést okamžitou návštěvnost. Správa PPC kampaní je další část marketingu, na kterou byste neměli zapomenout. Zpočátku totiž vaše stránky nebudou mít organickou návštěvnost tak vysokou, ale PPC reklamy vám ke zvýšení počtu uživatelů na stránce pomohou.
Oslovte specialistu Jaroslava Voldřicha, jenž vám vytvoří web i e-shop a zajistí kompletní online marketing, navrhne správnou strategii a pomůže vám zvýšit tržby.
Zanechat odpověď