Internet

5 důvodů, proč mít na webové stránce blog

Přestože benefity blogu byly zmiňované již několikrát, na trhu stále najdete mnoho značek, které tuto sekci opomíjejí. Pokud se mezi ně řadíte i vy, zde je několik důvodů, proč byste to měli změnit a začít na blogu pracovat ještě dnes.

Blog pomáhá vybudovat vztahy se zákazníky

Prostřednictvím blogu můžete svým zákazníkům poskytnout přidanou hodnotu. Poradit jim, jaký produkt nebo služba jsou pro ně ty pravé. Poskytnout jim užitečné tipy, návody, ba co víc, informovat je o novinkách ve vaší firmě a sdílet s nimi nadčasový obsah. Tohle všechno vám pomůže vybudovat si se zákazníkem vztah.

Blogové články přitáhnou na web nové návštěvníky

Inspirujte se u konkurence, udělejte si analýzu klíčových slov, zjistěte, co lidé vyhledávají a obsah jim přizpůsobte na míru. Vypracujte dané téma lépe než konkurenční weby, provažte článek s dalším obsahem na webu a posilněte svou SEO strategii.

Získáte užitečný obsah na ostatní kanály

Blogové články můžete využít v rámci své marketingové strategie i na dalších kanálech. Relevantní a zajímavá témata dají lidem důvod, aby navštívili váš web. Komunikujte informace z článků na Facebooku nebo rozešlete výběr nejoblíbenějších článků v newsletteru. Možností, jak naložit s obsahem na webové stránce máte hned několik.

Ukázat vlastní odbornost

Blog vám umožní ukázat potenciálním zákazníkům, že se skutečně vyznáte v tom, čemu se věnujete. Díky pravidelné tvorbě užitečného obsahu se z vás může stát uznávaný odborník.

Blog je součást budování značky

Pokud se stanete autoritou v daném oboru, pomůže to i vaší značce. Již nebude neznámá, naopak stane se rozpoznatelnou v komunitě.

Pokud nevíte, jak si poradit s copywritingem a psaním zajímavých blogových článků, obraťte se na profesionály, digitální agenturu, která vám s přípravou i realizací pomůže.

 

Rate this post

Zanechat odpověď