Internet

Kolik stojí dobré SEO – ceny a formy spolupráce

Při hledání SEO vás jistě zarazily velmi rozlišné nabídky služeb a cen. Netušíte jak si vybrat správnou službu? Začněte tím, že si uděláte přehled o tom, jak vlastě optimalizace webových stránek funguje. Pak budete vědět, co vlastně po SEO specialistech či agentuře máte chtít.

SEO z pohledu klientů

 

Někteří klienti si SEO představují jako něco magického a netuší, co od toho mají očekávat. Vždy je třeba klientovi vysvětlit, že jsou za potřebí 3 prvky, které jsou zcela zásadní:

  • mít kvalitní, užitečný a hodnotný obsah webu, který je zcela unikátní
  • mít správně nastavený web s rychlým načítáním stránek
  • provádět kvalitní a dynamický linkbuilding

Pak je vhodné se zaměřit na jednotlivé části SEO optimalizace. Klientům je vhodné ukázat názorné ukázky toho, jak bude práce vypadat. Existují klienti, které ukázky nezajímají, nicméně je potřeba jim základy práce vysvětlit.

 

Cena SEO = zkušenosti specialisty

 

Důležitou položkou je hodinová sazba SEO specialisty. Každý obor má své dobré i špatné zásuptce, proto by měla hodinová sazba být přímo úměrná jeho zkušenostem. Cenové rozpětí se pohybuje od 250 Kč až do 3000 Kč. Vždy je vhodné zjistit si vše o dané agentuře nebo specialistovi co se týče jeho práce. Udělejte si přehled o projektech na kterých dosud pracovali.

Firma MEDIAUNIT nabízí hodinovou sazbu, přehledné reference, ukázky práce, viditelné reference klientů.

Co je vstupní SEO analýza?

Vstupní SEO analýza je na začátku spolupráce vhodná k určení slabých míst webu. Zahrnuje analýzu klíčových slov, obsahu, odkazového profilu, atd. Dobrý SEO specialista nepracuje zdarma, ale v jeho zájmu je nabídnout kvalitní řešení a strategii tak, aby bylo dosaženo skutečně dobrých výsledků. Klienti, kteří mají zájem o spolupráci s MEDIAUNIT, je vstupní SEO analýza zahrnuta do ceny SEO správy v prvním měsíci spolupráce. V případě, že má klient zájem pouze o tuto analýzu bez dalších služeb, je mu naúčtována dle standardní hodinové sazby.

 

Kvalitní obsah je nezbytný

Kvalitní obsah je základem každého SEO. Jak poznat kvalitní a nekvalitní obsah? Kde jej koupit? Není to nijak těžké. Kvalitní obsah je:

  • unikátní
  • přínosný pro čtenáře
  • správně strukturovaný

 

Co je ještě potřeba?

Copywriting – kvalitní copywriter je nezbytností. Ceny se pohybují od 50 do 1500 Kč/NS textu.
Linkbuilding- zpětné odkazy jsou někde zdarma, jinde za ně zaplatíte 5000 Kč a výše.
Klienti se rozhodují zpravidla dle ceny. Měli by vědět, co přesně jejich SEO nabídka zahrnuje:

  • přesný postup optimalizace
  • kolik času je věnováno projektu
  • jaké úkony jsou prováděny každý týden po určité období

Zvolit SEO správce je velmi složité, má to svá pro i proti. Zákazník by měl získat co nejvíce informací.

Rate this post

Zanechat odpověď