Internet

Personalizační nástroje jsou plně připraveny na nařízení GDPR

Veškeré společnosti, které jakýmkoliv způsobem nakládají s osobními údaji evropských zákazníků, se začnou zanedlouho řídit obecným nařízením na ochranu osobních údajů známým především pod zkratkou GDPR.

Co je GDPR?

Obecné nařízení se vztahuje dokonce i na mimoevropské firmy, které však na evropském trhu působí. V Evropské unii vstoupí zákon v platnost už 25. května 2018, a tak je nejvyšší čas připravit se na něj, pokud vaše společnost, webová stránka či internetový obchod shromažďují osobní údaje uživatelů.

Pro maximální ochranu digitálních práv nařízení stanovuje dokonce i firmy, jež sledují a analyzují chování uživatelů na webových stránkách. Znamená to tedy, že musí být kompletně změněny analyzující algoritmy.

Český personalizační nástroj Samba.ai

V současné době jsou na českém trhu k dostání sice nějaké nástroje pro personalizaci, ovšem ne všechny jsou připraveny na GDPR. Připravovaná pravidla GDPR se týkají zejména personalizace obsahu, což si tvůrce softwaru Samba.ai uvědomuje.

Program sleduje chování zákazníků na webových stránkách, a potom podle transakční historie sestavuje personalizované e-maily. O odeslání e-mailů se také starat nemusíte, protože všechno za vás odvede umělá inteligence, která zvolí vhodný čas a množství. Pokud jste si doposud říkali, že e-mail marketing je opravdu složitý, tak jste na omylu, stačí veškerou práci svěřit do rukou nástroje Samba.ai, a to vše v souladu s GDPR.

Samba.ai používají velké e-shopy

S nástrojem Samba.ai pracují na českém trhu i velká jména, jako jsou Mall.cz, PetCentrum, CZC.cz, Heureka.cz, Kytary..cz a podobně. Za vývojem stojí společnost Diff Solutions s.r.o., která se mohla do iniciativy pustit v roce 2015, a to právě díky investici získanou od investičního fondu Rockaway.

Rate this post

Zanechat odpověď