Mobilní telefony

Cloudová telefonie je v dnešní době vysoce žádaná. Opatření donutila k zavedení home office i firmy, které v něm ještě nedávno neviděly potenciál

Pandemie koronaviru má na svědomí značný počet zmařených životů, napáchala však i další škody. V demokratických zemích, kde si lidé po dlouhá desetiletí naplno užívají svobody, obyvatelé velice těžce nesou nutnost omezit nejrůznější aktivity i sociální kontakty. Opatření zavedená s cílem dostat nový koronavirus pod kontrolu významným způsobem změnila pravidla. V Česku jsou navíc velké části populace trnem v oku chaotické kroky vlády, panuje nespokojenost s vyhlašováním opatření bezprostředně před jejich vstoupení v platnost. Solidarita vymizela, lidé se cítí vyčerpaní a frustrovaní, stále častěji se ozývají radikální názory. Pandemie však podpořila i rozvoj některých oblastí, například prodeje přes internet nebo práce z domova.

Kvalitní cloudová řešení umožňují rychlou a pohodlnou práci odkudkoli. Důležitou úlohu hraje také cloudová telefonie

Z domova přes internet se ve vyspělých zemích pracovalo již před pandemií, v Česku však ve výrazně menší míře, než bylo běžné v některých dalších evropských zemích nebo v USA. Řada tuzemských firem se nerada pouští na neprobádanou půdu, pokud to není nutné, a u práce z domova se zaměstnavatelé často obávali nízké produktivity. Opatření nařizující v co nejširší míře omezit kontakty na pracovišti však donutila k zavedení práce z domova i firmy, které striktně požadovaly pravidelnou docházku. Většina z nich přitom musela urychleně najít řešení, které umožní zaměstnancům vzdálený přístup do firemního systému. Důležité bylo také zajistit, aby mohli zaměstnanci snadno komunikovat mezi sebou, s důležitými klienty i s externími spolupracovníky a obchodními partnery. Cloudy i cloudová telefonie se takřka přes noc staly vysoce žádané. Nejedna firma záhy zjistila, že je u mnoha pozic práce z domu efektivnější a zároveň levnější. Řada zaměstnavatelů se proto rozhodla u takového systému zůstat a investovat do zdokonalení cloudového řešení.

Jaké jsou hlavní přednosti cloudové telefonie a proč by ji měla využívat každá moderní firma?

Cloudová telefonie není jen plnohodnotnou náhradou hardwarové pobočkové ústředny. Umí toho mnohem víc. Jedná se o aplikaci pro hlasovou komunikaci hostovanou třetí službou, zákazníci k službě přistupují prostřednictvím internetu z osobního počítače, notebooku, tabletu nebo mobilního telefonu buď z webového prohlížeče nebo přes aplikaci. Oproti hardwarové ústředně má cloudová telefonie nízké náklady na údržbu, velkou výhodou je i možnost zavádění nových funkcí. Počet uživatelů lze flexibilně škálovat podle aktuálních potřeb. Zaměstnanci tak mohou pracovat kdykoli a odkudkoli, zaměstnavatel má přitom plnou kontrolu a snadno může regulovat přístup do cloudu.

Cloudya usnadňuje vzdálenou komunikaci a zabezpečení dat řeší na špičkové úrovni

Důležitá data si zaslouží tu nejlepší ochranu. Společnost Nfon si to dobře uvědomuje a k zabezpečení dat využívá vlastní datové centrum s certifikací ISO a geograficky oddělenými servery, data zákazníků jsou navíc šifrována. Platforma Cloudya od společnosti umožňuje hlasové hovory, videohovory i sdílení obrazovky, s jejím nastavením si bez obtíží poradí i méně zkušení uživatelé.

Rate this post

Zanechat odpověď