Internet

K čemu mohou být dobré reklamní samolepky?

Samolepky nebo nálepky nabízejí jednoduchý, efektivní a hlavně levný způsob propagace vaší značky. Jsou cenově dostupné, graficky nenáročné a přitom pomáhají rychle budovat povědomí o firmě. Jsou jednou z nejefektivnějších marketingových strategií. Jakými způsoby je můžete využít ve svém podnikání?

Samolepky evokují pohodu

Pamatujete si, když jste jako malí samolepky sbírali nebo je lepili na zeď či pracovní stůl? Většina lidí má na nálepky či samolepky hezké vzpomínky. A to především proto, že s nimi má spojené jen zábavné chvíle. Ostatně i některé časopisy dodnes používají samolepky jako „přílohu zdarma“. Například obrázky s jarními motivy na výzdobu domu nebo se zimními jako sezónními dekoracemi do bytu.

Samolepky jsou zábavné, dostupné a jen málokdo je odmítne. I kdyby si měl samolepku nalepit třeba jen na obal diáře. Díky tomu máte větší šanci zaujmout nejen potenciálního zákazníka, který si samolepku vezme. Ale pokud si ji on sám někam nalepí, bude tak šířit povědomí o značce ve svém okolí. A navíc takový zákazník bude mít pocit, že dostal dárek. 

Nálepky jako efektivní reklama

Aby reklama fungovala, musí se opakovat. Proto jsou všude kolem nás billboardy a neustále se opakující reklamy v on-line prostředí či v televizi. V tomto případě jde však o značně drahé marketingové nástroje.

Nálepky vás vyjdou jen na pár korun, přesto se jedná o opakující se reklamu. Ve chvíli, kdy si lidé samolepku někam nalepí, mají vaši firmu neustále na očích. Je tak pravděpodobnější, že se příště obrátí opět na vás, nikoliv na konkurenci.

Jsou kreativní a zábavné

Samolepky či nálepky vám na míru připraví a vytisknou třeba tady: https://justprint.cz/produkty/nalepky. Můžete je neustále obnovovat a upravovat. Výroba je snadná a levná, tudíž můžete nechat vyrobit třeba pět mutací, které rozmístíte na různá místa. Každou přesně tam, kam se bude nejlépe hodit, aby potenciální zákazníky zaujala.

Souběžně s tím je však nutné mít promyšlenou i efektivní distribuci. Samolepky můžete dát na místa, kde je vyšší pravděpodobnost, že zaujmete. Například, jste-li rodinná pražírna kávy, můžete se domluvit s distribucí samolepek v místní kavárně. Také můžete samolepky předávat lidem na ulici. Dejte je prostě komukoliv, kdo o ně projeví zájem. Budou-li se samolepky líbit, lidé si je někam nalepí, budou na ně koukat a je i vyšší pravděpodobnost, že vaše služby využijí nebo si nakoupí zboží od vás.

Velké samolepky na okna nebo auto

Kromě samolepek, které můžete nabízet jako reklamní produkty, ale můžete využít i velké nálepky pro vaši přímou reklamu. Ty si můžete umístit například na zeď v kanceláři jako své logo, nebo do okna, aby každý, kdo jde či jede kolem, vědět, že vás za tímto oknem najde.

Využít ale můžete i samolepky na auto. Pokud budete při jejich navrhování kreativní a nápadití, můžete zaujmout spoustu potenciálních klientů, kamkoli se autem dostanete. Nezapomeňte ale na takovou samolepku umístit jednoduchý kontakt, ideálně webovou stránku. Aby se reklama neminula účinkem.

Rate this post

Zanechat odpověď