Považujete se za „markeťáka“? Ať již profesionálního či jen fandu do digitálního a online marketingu? Nebo marketingového odborníka naopak hledáte? Pak by vaší pozornosti neměl uniknout nový magazín Markeťáci (marketaci.online.cz)!
Digitální marketing je ve světě internetu velmi silným nástrojem. I přesto, že se jedná o poměrně mladý obor, představuje v podstatě základ marketingové komunikace, bez níž se v současné době neobejde většina firem. A dávno se netýká jen samotného internetu, odkud se přesouvá na další platformy. Speciální kategorií už například je konvenční marketing mobilní.
Role marketingových agentur
Velmi důležitou roli v online marketingu hrají marketingové agentury, které v podstatě online marketing uvádějí v praxi. K tomu používají různé marketingové nástroje. V praxi to funguje jednoduše: vy máte skvělý produkt a marketingová agentura se postará o to, aby se o něm dozvěděl pokud možno co největší počet lidí.
Prezentační portál a magazín v jednom
Na české scéně podniká nespočet velkých i menších marketingových agentur, které se nový marketingový magazín Markeťáci snaží propojit. Kombinuje totiž prezentační portál pro marketingové agentury (postavený na velmi flexibilním českém systému Nette) a marketingový magazín plný inspirativních článků na různá témata. Zpracovaná skutečnými odborníky z řad předních marketingových expertů.
Nejenom suchá fakta, ale i reálné zkušenosti
Nečekejte tedy jen statistiky a suchá fakta, nýbrž i reálné zkušenosti. Magazín Markeťáci však přináší i praktické přehledy a hodnocení různých digitálních nástrojů nacházejících své využití napříč širokým okruhem marketingových činností. Stejně jako informace o novinkách ze světa českého digitálního marketingu doplněné o konkrétní praktické rady, návody a tipy týkající se práce na poli moderního českého marketingu.
Digitální marketing pomáhá
Samotný portál však jde mnohem dál. Ve své podstatě se totiž jedná o ryze český projekt, jehož vzniku napomohla koronavirová pandemie. S cílem pomoci českým firmám získat lepší startovní pozici na trhu díky. Právě za pomocí digitálního marketingu.
Neobyčejná prezentace marketingových firem
Jedním z cílů projektu je prezentace jednotlivých marketingových agentur – nezávisle na jejich velikosti. Na portálu se mohou prezentovat jak velké, tak i malé marketingové firmy. Zdaleka se však nejedná o obyčejný prezentační katalog, ale spíše místo pro tzv. vitruální networking. Tedy místo, kde klient zkrátka najde vhodného a především schopného markeťáka s patřičnými zkušenostmi.
Vytvořte si profil
K tomu postačí, když si (zdarma) vytvoříte profil, díky němuž vám bude umožněn přístup k různým doplňkovým funkcím a statistikám o interakci zákazníků (průběžně doplňovaných samotnými provozovateli portálu na základě zpětné vazby). Ty vám totiž mnohé napoví.
Časová osa coby prezentace referencí
A jakým způsobem se marketingové agentury na portále prezentují? Více než obecná fakta za ně hovoří jejich činy. Nečekejte tedy žádná zjednodušující hodnocení, ale konkrétní reference a projekty. Ty se navíc na portále zobrazují ve formě časové osy. „V agenturách, se kterými spolupracuji, jsme často řešili aktuálnost referencí. Práce pro klienty je vždy přednější, a tak času na zhodnocení a sepsání referencí bylo vždy málo,“ říká o inovativním způsobu zobrazení referencí na portálu jeden ze zakladatelů projektu, Michal Rost.
Jak udržet aktuální reference?
„Nakonec se vytížení webmasteři stejně dostali k aktualizaci firemních stránek se zpožděním v řádu měsíců. Markeťáky jsme navrhli jako řešení této situace. Každý vedoucí týmu má odteď na starosti po dokončení projektu jeho přidání do Markeťáků. Je to práce na pár minut a několik kliků. Konečně tak máme efektivní proces jak udržet reference aktuální, “ uzavírá Michal Rost.
Průběžné rozšiřování sociálních funkcí
Ambicí tvůrců portálu Markeťáci.online je průběžně jej rozšiřovat, zejména z hlediska sociálních funkcí. I když se český marketingový rybníček může zdát relativně malý, pro mnoho lidí je nepřehledný jako oceán a Markeťáci.online to chtějí změnit.
Zanechat odpověď