Nezařazené

Nápad, tvorba, hotový produkt – stádia tvorby vizitky

Tvořit nebo netvořit vizitky? To je oč tu běží! Řada lidí se domnívá, že klasické papírové vizitky už nejsou potřebné stejně jako letáky nebo tisknutí plakátů, ovšem v případě vizitek je to jiné. Dnes už mluvíme o naprosté samozřejmosti každé firmy. Mnozí lídři společností na ni bohužel nekladou žádný důraz. I pokud preferujete tvorbu vizitky online, pamatujte na to, že ani jedno stádium výroby není dobré podcenit.

Již bylo zmíněno, že vizitka je dnes samozřejmostí. Přesto se nesmí její tvorba uspěchat nebo podcenit. Zatímco kvalitní kartička se jménem společnosti umí zapůsobit, špatně provedené představení společnosti bude jedním velkým průšvihem.

Kvalitní vizitka nemusí být cenově náročná, stačí mít dobrý nápad na to, jak by měla vypadat. Její součástí by mělo být několik základních informací. Zaujme však i její vizuální stránka.

Ať je grafický návrh nápaditý

Stádia tvorby vizitky počínají nápadem. Pokud nebude vizitka nápaditá, nebude ničím zajímavá a nezaujme. Hrajte si proto s grafickým návrhem, ať už tvoříte vizitky online nebo offline. Pamatujte na jednu věc, a sice, že vizuální stránka musí být zcela v kompetenci s firemní identitou. Pakliže je vaše logo modré s červenými prvky, vizitka by se neměla nést v růžovém duchu. A stejně tak, pokud má společnost ve svém logu černou a bílou, nevnášejte do vizitky jiné odstíny barev.

Samozřejmě nemusí být vaše vizitka přehnaně originální. Můžete využít některou ze standardizovaných podob vizitek a jenom si ji barevně upravit podle svého gusta. Tím se už dostáváme do fáze tvorby.

Proč tvořit vizitky online?

Jelikož jsme se dostali do stádia tvorby, přicházíme také k možnosti vytvořit vizitky online. Některé společnosti si kreslí své nápady na papír a pak je předkládají zkušené firmě k výrobě. Trochu snazší a profesionálnější cesta je tvorba vizitky už v připraveném formuláři. Stačí si jen naklikat, jaké má mít rozměry, povrchovou úpravu, potisk nebo formát či tvar rohů.

Co by nemělo na vizitce chybět?

V rámci návrhu a tvorby vizitek je třeba se zamyslet nad tím, co všechno bude na vizitce napsáno. Součástí vizitky by měly být především hlavní a základní informace o společnosti. S údaji to na tomto reklamním předmětu nepřehánějte, přece jenom je to malý prostor určený jenom pro ty nejdůležitější informace.

Na vizitce by tak především mělo stát jméno konkrétního člověka, jeho pozice ve firmě a samozřejmě název společnosti. E-mailová adresa a telefonní číslo jsou další důležité body celé vizitky. Většinou se udává i sídlo firmy a samozřejmě nechybí ani logo.

Vizitky se tisknou několika způsoby

Pokud jste si svou vizitku již navrhli a vytvořili, přichází čas tisknutí, a tedy poslední stádium – hotový produkt.

Abyste byli v obraze, stojí za zmínku fakt, že se dnes tisknou vizitky dvěma způsoby. Jedním z nich je digitální tisk, který je sám o sobě opravdu velice rychlý. Druhou alternativou tisku je offsetový tisk, jenž upřednostňují hlavně společnosti s vysokými náklady vizitek.

 

Zanechat odpověď