Web je vizitkou každé firmy, která pracuje dvacet čtyři sedm. Dělá reklamu, ale také může celý dojem ze společnosti zhatit. Webové stránky jsou odrazem celé firmy a zákazníci na ně dají. Běžný zákazník posoudí vzhled stránek již do dvou sekund a když neodpovídají jeho představám, bere to jako špatnou ukázku práce dané firmy a automaticky tak klesá jeho zájem o její nabídku. Co je důležité zmínit je, že trendy ve webdesignu a tvorbě webových stránek se pravidelně mění. Web vytvořený před deseti lety nikoho neohromí.
Svěřte se do rukou profesionála
Základem jsou webové stránky na míru. Například web pro pekařství se bude dost lišit od webu pro firmu prodávající autodíly. Je třeba se zaměřit na cílovou skupinu a stránky jim přizpůsobit. Obecně se vyplatí obrátit se na specialitu, který danému oboru opravdu rozumí a ví jaké jsou náležitosti v dnešní době. Tvorba webu je ve výsledku jednoduchá, na internetu se objevují různé šablony pro naprosté laiky. Těmi ale rozhodně nedocílíte takového výsledku jako s profesionálem.
Aktualizace je cesta k úspěchu
Doporučuji, minimálně jednou za 3 měsíce, celý web projít a zkontrolovat, zda jsou informace stále pravdivé. Nezapomínejte ani na pravidelné příspěvky, jedině tak může být váš web efektivní.
Vsaďte na jednoduchost
Hlavním cílem webové stránky je předání nějaké informace. Samozřejmě je potřeba, aby web vypadal esteticky příjemně, potřebná je ale snadná orientace a jednoduché vyhledávání. Dodržujte sémantická pravidla:
– Dokument začíná nadpisem H1
– Čleňte váš text do odstavců
– nezapomínejte na popis obrázků
– Využívejte seznamy
Nebojte se automatizace a inteligentních prvků
Jak již bylo řečeno, tak cílem webu je prodání značky a s tím je spojená snadná orientace. Správná automatizace vám ušetří spoustu práce a vytvoří příjemné uživatelské prostředí, které je pro online marketing naprosto zásadní.
Zrychlete!
Rychlost je v dnešní uspěchané době zásadní. Mnoho potenciálních zákazníků web ani nenavštíví, když se mu nenačte do pár sekund. Je proto vhodné snížit datovou náročnost a optimalizovat. Vytvořte si web, který bude načítat svůj obsah postupně.
Responzivní design – nutnost současnosti
Optimalizace webu pro všechna zařízení je dnes opravdu samozřejmostí. Většina lidí dnes prohlíží internet na mobilu. V případě, kdy váš web nebude uzpůsobený i pro mobily, tablety atd., nezaujmete své potenciální zákazníky.
Smart content
Díky smart contentu budete schopni naservírovat zákazníkům obsah určený přímo pro ně. Nová vlna landing pages, která dovede cílit obsah na jednotlivce.
Vsaďte na efektivní design
Skvělý design je naprostou povinností každého webu. S příjemným vizuálem se prostě počítá a nevyplatí se na něm šetřit. Na scénu se opět vrací flat design, který si zakládá na jednoduchosti a minimalismu. Vyhněte se zbytečným ozdobám, rámečkům a členění.
Zanechat odpověď